jueves, 29 de octubre de 2009

Classe 26/10/2009

En aquesta classe de Comunicacio, Oral, Escrita i difital, la Lluïsa ens va iniciar la classe amb un poema. Portava per títol la Natura de Trinitat Catasús, i ens feia una descripció d'aquesta, ja que nosaltres, em de portar a terme una descripció d'algún company/a de la classe, i així ens va mostrar com un petit exemple en forma de poema.

Seguidament ens va fer entregar d'uns fulls, que tractaven sobre les diferents tipologies textuals i ens vem sentrar amb la despricpió.
Crec que aquests documents que ens va entregar, em són útils, per fer aquesta activitat de classe.

Ens va continuar parlan sobre la descrpipció, i ens va dir que hi han diferents cançons que són descrpicions. Seguidament ens va fer formar grups de cinc o sis persones per fer dues activitats:
1.La primera va ser, anomenar diferents cançons que tractin sobre alguna descrpció.
2.La segona activitat: ens va donar a cada grup un text que tractava sobre la despricpió, ja sigui posan exemples, o fragments d'un llibre...

I així vem acabar la classe de comunicació, oral, escrita i digital.

La veritat, que una classe així de dinàmica i alhora significativa, em va agradar.
Els documents que ens va entregar em van resultar útils, però la veritat, és que els textos que ens va fer treballar pudé si que eren de descripcóns, però no em van dir re que no sapigues i no es que m'hagin fet molt de servei.

Per anar acaban l'escrit d'aquesta classe, voldria dir per útlim cop, que em va agradar fer-la d'aquesta manera i fer-nos pensar i adonar-nos nosaltres mateixos/es de fets que molts no s'haviem i de la quantitat de maneres que es poden arribar a portar a terme una descripció.

En fi, en aquella classe solament vem treballar la descripció!

No hay comentarios:

Publicar un comentario