domingo, 25 de octubre de 2009

Qui ets tu?




Aquesta és l’Alba Casals Acien, té 18 anys i és de Teià.
Tenim la mateixa edat, i això pudé ens ajuda a veure coses des de el mateix punt de vista.
Encara que ella tingui un passat diferent al meu, uns gustos diferents, ens em avingut des de el primer dia.
És una noia divertida , tot i que te els seus dies, com tothom, però això no deixa de fer-me pensar que és una noia agradable.
El primer dia de classe, quan ens vam conèixer, tenia els cabells llargs, arrissats i foscos, però un dia per l’altre se’ls va tallar i això a fet que jo coneix-hi l’Alba amb els cabells curts. Té la pell blanca, ulls foscos…i sempre la pots veure amb el seu necesser de pintures dintre el bolso, això si es una noieta presumida!
Com aspectes que voldria destacar és que li encanta la marca Tous, sempre porta coses d’aquesta marca i te moltes coses.
Fa poc, vaig descobrir que feia balls de saló, i la veritat és que sempre m’agrada’t mirar els concursos de balls i quan vaig descobrir que ella en feia, em va agradar compartir la seva experiència, em va ensenyar algunes fotografies, em va explicar d’on treien els vestits, si les parelles eren sempre les mateixes…

La veritat és que ens portem bé, i això que solament fa un mes que ens coneixem, però tenim ganes d’experimentar noves experiències juntes i ens comencem entendre amb una sola mirada!
Sempre que fem treballs amb grup, acostumem anar juntes, ja que fa que tinguem una bona dinàmica, ens entenem i ens agrada canviar opinions, ella sempre té alguna cosa que aportar-nos.

Això si, algun moment té algun cop de geni, que penso: mira aquí està l’Alba de veritat.
Sense aquests moments que compartim juntes, no se si seria el mateix.
M’agrada’t molt conèixer-la i compartir aquest camí que hem començat: ser mestres.

No hay comentarios:

Publicar un comentario