domingo, 25 de octubre de 2009

Classe 23/10/2009

Reflexió sobre un debat:

El divendres 23 d'octubre del 2009, a la classe de comunicació, oral, escrita i digital, vam iniciar la classe amb un poema sobre un descripció dels paletes. La Lluïsa ens va dir que ens ho feia sobre aquest tema i d'aquesta manera, perquè em de fer una descripció d'alguna persona de la classe i d'aquesta manera, compensaríem a veure com es fa correctament.

Seguidament, ens va posar un vídeo sobre un debat, perquè veiem la manera de portar-lo a terme, els membres d'aquest, la manera de parlar i convèncer vers un tema determinat, ja que nosaltres dintre de poc haurem de fer un debat a classe.

D'aquest vídeo vaig aprendre, que un debat, està format per dos oradors (que són els que tenen la paraula), 2 investigadors (que són els que poden interpel•lar però no més de 15segons) i un suplent.
Un debat està format per:
-dos torns;´ són les introduccions de cada grup, on exposen les idees.
-quatre torns; dos per cada grups, on exposen les reflexions.

En el vídeo que vam veure a classe, es portava a terme un debat la qual van arribar a la final la Universitat de Barcelona i la Pompeu Fabra, i tractaven del tema sobre els actuals condicions de l'accés a l'habitatge.

Des de el meu punt de vista, aquesta classe, pudé em va resultar una mica avorrida, però alhora significativa.

Em va semblar coherent, que si nosaltres d'aquí uns dies em de fer una activitat a classe que serà un debat, ens posessin a la classe un debat.

Em va agradar poder reflexionar sobre totes les conclusions que parlaven aquelles persones i també vaig poder observar, que per poder guanyar, has de convèncer molt a la gent, vocalitzar alhora de parlar, deixar els nervis a casa...i una sèrie d'elements que s'han de tenir en compte i en aquell vídeo vaig poder veure.

La veritat és que em va semblar bé i vaig aprendre bastant sobre aquella classe.

No hay comentarios:

Publicar un comentario