domingo, 27 de diciembre de 2009

Territori (1)

INTRODUCCIÓ

Van començat a fer les exposicions:

1) SANT FELIU I HOSPITALET DE LLOBREGAT [Laura Sendín i Alex Ramos]
- En aquesta exposició s'han presentat les dues ciutats parlant de l'abans i ara. S'han destacat sobretot els punts d'història, tradicions i festes, i alguns llocs més emblemàtics.

2) BEGUES [Joana Freixenet i Carlota Montaner]
- La Carlota i la Joana, ens han parlat de Begues. També van parlar de la història d'abans i de l'actual. Han fet servir diverses entrevistes, cosa que ha fet molt interessant la presentació.

3) OLESA DE MONTSERRAT [Toni Ruiz i Judit Carrique]
- En aquesta exposició s'han servit d'un power point, per a parlar de les coves d'Olesa, comparant realitat i ficció. Van anar una mica justos de temps, pero tot i aicí s'ha fet interessant de coneixer tots els misteris de les coves de Montserrat.

4) SITGES [Clara Boix i Maria Garcia]
- Aquesta exposició ha estat la última, s'ha parlat de les festes populars de Sitges, de la cultura modernista, destacant el Cau Ferrat, de la història....


APROFUNDIMENT

Quan estaven fern aquestes expoissions m'han vingut molts moments a la memòria, del meu poble ja que quan parlaven de la història d'algun lloc em recordava quan m'ho esplicava el meu vesavi del meu poble...

REFLEXIÓ

Gràcies a aquest treball de territori, he pogut conéixer més a fons sobre les diferents ciutats i pobles que han parlat, sobre la llegenda de les coves de Montserrat...

No hay comentarios:

Publicar un comentario